ID BBN & SEK yhteistyöhön: Systemagiikkaa digitalisaatioon

Miksi oikea viesti oikeaan hetkeen on edelleen harvinaisuus? Tästä yksinkertaisesta arkipäivän havainnosta käynnistyi ID BBN:n ja mainostoimisto SEKin yhteistyö, joka johti syksyn alussa strategiseen kumppanuuteen. Mukaan liittyi vielä mediatoimisto Dagmar ja muita Salomaa Groupiin kuuluvia yrityksiä, kuten ryhmän tuore hankinta, analytiikkayhtiö Quru. Kumppanuuden tavoite on selkeä: yhdistää luovuus ja data tuottamaan parempaa asiakasymmärrystä. Tietysti modernin markkinoinnin teknologioita hyödyntäen.

Suomen markkinointiteollisuudessa tämä johtavan mainostoimiston digitalisaation haltuunotto on merkittävä askel uuteen aikakauteen. Lähtökohtana ei ole nyt teknologia vaan täydellisten asiakaskokemusten kehittäminen. Markkinointi kytketään instrumentiksi yrityksen tuloksentekoon ja tulosten mittaamiseen.

ID BBN on keskeinen pala systemagiikkaa tekniikan soveltajana asiakastarpeiden täyttämisessä. Liki 15 vuoden kokemus markkinoinnin teknologiaratkaisujen kehittäjänä yhdistetään nyt huippuunsa hiottuun luovaan kommunikaatioon ja laajaan mediaosaamiseen. Kombinaatio on juuri sitä systeemistä harmoniaa, mitä koko markkinoinnin asiakaskenttä on odottanut pitkään.

Asiakkaanamme olet mahdollisuuksien äärellä. Pääset halutessasi ottamaan käyttöösi yhdistelmän huipputason luovaa ajattelua, teknologista toteutusta ja strategisia mediavalintoja. Systemaattista ajattelua ja ripaus taikaa – se on Systemagiikkaa.

OIKAISU: Kauppalehdessä (5.9.) kerrottiin virheellisesti, että SEK olisi ostanut ID BBN:n. Kyse on strategisesta yhteistyöstä, ei yrityskaupoista.

Mitä ajatuksia uutinen herätti?

Haluaisin tietää lisää, tulkaa käymään!

Kuulostaa hyvältä! Tiedän ID BBN:n, mutta mikä on SEK? Kai puhutte vielä Turun murretta? Haluaisin tietää lisää, tulkaa käymään!

Hieno juttu!
Otamme sinuun pian yhteyttä.