GDPR-WEBINAARIT

Syväluotaavat webinaarimme tarjoavat käytännön keinoja asetuksen vaatimien muutosten toteutukseen. Syventävien webinaarien aiheita ovat muun muassa markkinointilupien hallinta, evästeiden käyttö, seuranta ja profilointi sekä henkilötietojen käyttöön liittyvät kysymykset.

Webinaaritallenteet

GDPR ja moderni markkinointi

Markkinointilupien hallinta

Evästeet, seuranta ja profilointi

Henkilötietojen toimitus ja muokkauspyynnöt

GDPR & Moderni Markkinointi

Webinaarissa käydään läpi EU:n tietosuoja-asetukseen eli GDPR:ään liittyviä kysymyksiä ja muutoksia, joita asetus on tuonut tullessaan. Webinaari kertoo miten henkilötietoja on käsiteltävä ja avaa mitä GDPR-yhteensopivuus tarkoittaa käytännön tasolla markkinointiorganisaatiossa.


Markkinointilupien hallinta

Syventävä webinaarisarjan ensimmäinen osa käsittelee markkinointilupien hallintaa. Webinaarin aiheita ovat muun muassa GDPR:n vaikutukset markkinointilupiin sekä nykyisten ja uusien kontaktien lupien hallinta.


Evästeet, seuranta ja profilointi

Syventävän sarjan toinen osa käsittelee evästeitä, seurantaa ja profilointia. Käymme läpi, miten yksilön oikeuksia pitää huomioida ennen profilointia ja millaisia eroja E-privacy -asetuksella ja GDPR:llä on? Lisäksi keskustellaan GDPR:n vaikutuksista evästeiden ja seurannan toimintaan.


Henkilötietojen toimitus ja muokkauspyynnöt

Syventävän webinaarisarjan viimeinen osa käsittelee henkilötietojen toimitusta ja muokkauspyyntöjä. Webinaarissa käsitellään tietosuoja-asetuksen keskeisimpiä aiheita, kuten henkilötietojen käsittelyä sekä tietojen poistopyyntöjä ja niiden toteutustapoja.



GDPR-SIVULLA KATTAVASTI TIETOA

GDPR-sivulla pääset perehtymään tietosuoja-asetuksen vaatimiin muutoksiin. Lue blogikirjoitukset, testaa yrityksesi tietosuojakäytännöt ja lataa kattava opas!

BLOGI:
MARKKINOINTI­YHTEISTYÖ GDPR:N PYÖRTEISSÄ

GDPR-asiantuntija Henrik Lagercrantz avaa uusimmassa kirjoituksessaan millaisia toimia tietosuoja-asetus vaatii sinunkin organisaatioltasi.