DIGI-CXJM LÖYTÄÄ ASIAKASKOKEMUKSEN PULLONKAULAT

Ontuuko yrityksesi asiakaskokemus? Takkuaako tarjoamanne palvelun käyttöönotto? Lähtevätkö potentiaaliset ostajat kilpailijan kyytiin? Osaako yrityksesi palvella ja sitouttaa asiakkaitaan parhaalla mahdollisella tavalla? Missä mättää ja mikä toimii?

Otetaan yhdessä selvää.

Digi-CXJM (Digital Customer Experience Journey Mapping) on asiakaskokemuksen kehittämiseen suunniteltu menetelmä, jonka avulla saatuja tuloksia voi nopeasti hyödyntää käytännössä. Aamupäivän mittaisen työpajan aikana tutustumme simuloituun asiakasmatkaan ja etsimme sen kriittiset pisteet. CXJM-menetelmän avulla löydämme yhdessä keinot, joilla ostamisen matka toteutetaan digitaalisessa ympäristössä parhaalla mahdollisella tavalla.

Menetelmä on toimialariippumaton ja sopii sekä B2B- että B2C-yrityksille.

Työpajan aikana

  1. Tutustumme fiktiivisen asiakkaan, Rolfin, matkaan askel askeleelta. Tarkastelemme niin ostokokemusta kuin palvelun käyttöönottoakin.
  2. Määrittelemme asenteet ja asiat, jotka vaikuttavat Rolfin asiakaskokemukseen.
  3. Arvioidaan asiakkaan kokemusta ja kuinka sitä voidaan parantaa.
  4. Suunnittelemme, miten yrityksen on muutettava toimintaansa, jotta asiakaskokemus paranee.
  5. Työpajaan osallistuvat ryhmät esittelevät tuloksensa, suunnitelmansa ja yhteenvetonsa.

Työpaja on yrityksellenne maksuton.

Digi-CXJM on takuuvarma tapa kehittää asiakaskokemusta. Ja mikä parasta – työpajassa on hauskaa.

Ilmoitamme seuraavat kevään työpajapäivät piakkoin.